מדריך להקמת חברה בע"מ

שלבי פתיחת חברה בע"מ

רישום החברה אצל רשם החברות

הצעד הראשון לצורך הקמת חברה בע"מ מתחיל בבחירת שם לחברה (חשוב להכין מראש 3 חלופות) ורישום אצל רשם החברות. יש למסור כתובת רשמית של העסק, לקבוע מי הם בעלי המניות ומה אחוז האחזקה שלהם, למנות דירקטורים (הדירקטור לא חייב להיות בעל מניות בחברה) וחובה לצרף את מסמכי החברה, לרבות תקנון, תצהירים של בעלי המניות והדירקטורים עם חתימה של עורך דין ועוד. ניתן לבצע רישום מקוון, עדיף בעזרת מייצג מוסמך. יש לשלם אגרה חד פעמית לרישום החברה, אם מבצעים רישום מקוון האגרה זולה יותר.

פתיחת חשבון בנק עסקי

הצעד הבא לאחר רישום אצל רשם החברות הוא פתיחת חשבון בנק עסקי (חשבון בנק לחברה בע"מ), יש להגיש מסמכים שונים על פי דרישה לבנק, לרבות תקנון, פרוטוקול התאגדות מורשי חתימה וכדאי להגיש בקשה גם לכרטיס אשראי עבור החברה. נדרשת חתימה של עורך דין על המסמכים, ובנוסף יש להגיע פיזית לבנק עם חותמת של החברה.

פתיחת תיקים ברשויות המס

פתיחת חברה בע"מ מחייבת פתיחת תיקים ברשויות המס הבאות – מע"מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי. את פתיחת התיקים ברשויות המס מבצעים רק לאחר רישום החברה אצל רשם החברות ופתיחת חשבון בנק, אפשר לפתוח את התיקים באופן מקוון, ומאחר ויש למנות רו"ח ניתן באמצעותו לבצע את פתיחת התיקים ישירות מהמחשב במשרדו, ותוך 48 שעות מסתיים שלב הקמת החברה.

Why Choose Us

Benefit 1

A short description of the benefit.

Benefit 2

A short description of the benefit.

Benefit 3

A short description of the benefit.

Benefit 4

A short description of the benefit.
דילוג לתוכן